Thursday, 26 June 2014

PEMBELIAN DAN BAYARAN

PEMBELIAN DAN BAYARAN

cara pembelian dan bayaran


HARGA PRODUK
  • KRIM FIRMAX3      = RM150
  • JUICE SOULMAX3 = RM150

PAKEJ COMBO
  • 1 SET ( KRIM + JUICE SOULMAX3) = RM 290
  • 1 SET (2 KRIM FIRMAX3) = RM 280


PAKEJ PENGEDAR 

1. EMEARLD = RM280 ( 2 PRODUK - INCOME RM480 / HARI
2. GOLD         = RM840 ( 6 PRODUK  - INCOME RM1200 / HARI
3. DIAMOND  = RM1960 ( 14 PRODUK - INCOME RM4000 / HARI) 

BILA JADI PENGEDAR HARGA KRIM FIRMAX3  RM100 DAN SOULMAX3 RM110
PENDAPATAN SEKITAR RM 5 RIBU HINGGA RM 1O RIBU  BERGANTUNG PADA USAHA ANDA.
KOMISEN PENGEDAR IKUT PAKEJ YANG DI AMBIL. SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI SAYA TERUS BAGI YANG BERMINAT HENDAK JADI PENGEDAR.





PEMBAYARAN

1. SMS / WECHAT / WHATSAP KE NOMBOR 0123969017 UNTUK PESANAN.

2. SETELAH MENERIMA BALASAN SMS DARI KAMI ANDA PERLU MEMBUAT PEMBAYARAN MENGIKUT NILAI  PESANAN ANDA

3. PEMBAYARAN BOLEH DIBUAT KE AKAUN CIMB : HS HORIZON ENTERPRISE :8600435878
4. SETELAH BAYARAN DIBUAT SILA SMS BUKTI BAYARAN . SETERUSNYA SMS NAMA DAN ALAMAT UNTUK PENGHANTARAN PRODUK


Dapatkan krim ajaib 786 firmax 3

Hubungi :

012-3969017
017-3214917




TESTIMONI

TESTIMONI

TESTIMONI PENGGUNA FIRMAX3


Pn Kesuma
Keseluruhan kulit saya lebih anjal dan cerah walaupun baru beberapa hari menggunakan FIRMAX-3. Penggunaan sungguh menjimatkan kerana hanya sedikit diperlukan, kesannya ketara dan tahan dari pagi hingga ke malam.

En. Mansur

Masalah berdengkur dan susah bernafas saya ketara berkurangan setelah saya mengurut sinus saya menggunakan FIRMAX-3.

Cik Sue
Sebagai mak andam, FIRMAX-3 banyak membantu saya menaikkan seri pengantin, menegangkan kuliot muka dan buah dada serta menggebukan kulit.

Cik Norhana
Ramai yang menegur perubahan mendadak pada seri wajah dan penampuilan saya sejak saya menggunakan FIRMAX-3.

Pn. Roslina
Saya dan suami kembali aktif bersama sejak menggunakan FIRMAX-3. Terima kasih kerana mengembalikan kesejahteraan rumah tangga kami.


TESTIMONI TERKINI


Puan Siti Fadzilah, Kulim Kedah
Setelah menggunakan krim FIRMAX-3 ni kesan paling ketara pada kulit muka saya di mana (eyebag) kedut kedut halus yang dekat mata dah tiada. Rasa ceria jer saban hari bila menggunakan nya. Terima kasih FIRMAX-3

En. Mohd, Kuala Lumpur - 010 5046144
Saya ada masalah resdung yg agak teruk, sudah berbagai produk saya dah mencuba, Setelah diperkenalkan krim Firmax oleh sahabat saya, terus saya mencubanya. Hasil nya resdung saya berkurangan, masalah sesak nafas berkurangan malahan kulit saya menjadi cantik terutama sekali di muka kesan lebam bawah mata beransur hilang. Rasa ceria dan bersemangat di waktu pagi dan selera seks meningkat. Alhamdullilah dan terima kasih FIRMAX-3.


Juslina, Lahad Datu Sabah
Sebelum guna krim FIRMAX-3 saya ada double chin, kulit kering dan tak anjal. Selepas menggunakan krim tu beberapa hari terdapat perubahan pada masalah double chin dan kulit pun tidak kering lagi malahan kulit lebih anjal. Terdapat juga perubahan pada payu dara dan punggung saya iaitu ia makin mantap berbanding dulu dan selulit pun dah hilang. Terima kasih FIRMAX-3.

Puan Anna, Labuan, Sabah
Pada mulanya saya tak percaya dan yakin dengan krim ni. Atas dasar ingin mencuba saya beli  satu krim. Apabila mennggunakan selama 2 minggu ada perubahan ketara berlaku pada wajah dan lengan saya. Wajah berseri dan dagu berlapis dah tiada malahan kulit menjadi anjal dan tegang. Mereka yang melihat saya mengatakan saya memakai pemanis wajah tapi yg sebenar nya krim itu telah menaikkan seri muka saya. Terima kasih FIRMAX-3.

Puan Sarbanun, Brunei
Sebelum saya pakai krim FIRMAX-3, saya menghadapi masalah double chin  dan wajah kurang anjal. Sekarang ia berkurangan, saya yakin dan percaya diri sendiri utk penampilan

TESTIMONI BERGAMBAR

Picture
kulit menjadi lebihcerah dan bersinar , warna kulit sekata , berat badan berlaku penurunan, bentuk wajah menjadi lebih kurus , punggung dan payudara bertambah tegang.


Picture
gh
bberat badan turun dari 75 kg ke 55 kg , metabolisme seimbang, kulit sihat dah tegang. muka menjadi kurus dan masalah dagu berlapis hilang.


Picture
Picture
Picture
Picture


Dapatkan krim ajaib 786 firmax 3

Hubungi :

012-3969017
017-3214917
Picture
Picture

Picture

Picture
jegarat hilang , wajah bertambah gebu , wajah berminyak berkurangan dan mencerahkan wajah. kedut kurang.

Picture
masalah kulit kusam,berminyak dan berjerawat hilang setelah menggunakan krim ajaib firmax 3 selama 3 hari. wajah berubah lebih cerah,gebu dan lebih berseri.

puan ana, kota bharu. kelantan.




berat badan mengalami penurunan sebanyak 5 kg , warna kulit semakin sekata dan cerah , kedut berkurangan dan kulit lebih tegang. jerawat dan jeragat hilang , kulit menjadi halus , gebu dan cerah. kesan penggunaan selama 10 hari.

hanya perlu sapukan di bahagian nadi kiri dan kanan,dan di leher sapukan daria ah bawah ke atas. pakai 2 kali sehari.



turun berat badan sebanyak 5 kilo , muka bertambah cerah , kulit menjadi licin , masalah eye bag di bawah mata hilang dan muka bertambah tegang.


Masalah kulit seperti jerawat dan jeragat hilang. Jerawat adalah masalah ketidakstabilan hormon. Krim firmax 3 adalah agen penstabil hormon yang berteknologi nano. Hanya perlu sapu di nadi dan leher. 


Dapatkan krim ajaib 786 firmax 3

Hubungi :

012-3969017
017-3214917


Liang pori semakin berkurangan.. garis-garis halus tidak kelihatan lagi.. tiada lagi kulit kering Dan kulit kelihatan lembab.. kulit bertambah lembut & licin.. kuku semakin kuat.. pigmentasi dan jeragat berkurangan..  meratakan warna kulit.. dan muka nampak lebih berseri..





Memang menakjubkan...syukur....kulit lebih anjal...cerah dan gebu. liang pori semakin mngecil.. garis2 halus pun dh kurang. Badan rasa lebih ringan. Pembakaran lemak ketara....bhgn yg mengeleber bertambah mampat......pertumbuhan uban kurang...hubungan suami isteri lebih intim...payudara semakin cantik & anjal.. firmax3 mmg best..




kulit kedut berkurangan , kulit bertambah cerah , parut dan jeragat hilang.





Real life kesan pada eyebag 1st time guna firmax, Pic 1 sebelum sapu, pic 2 sapu kat nadi leher sebelah kiri jer, pic 3 lepas sapu kat dua dua belah nadi leher. Perhatikan pada kecerahan dan tekstur kulit, jadi lebih gebu dan lebih cerah, Terbaiklah firmax3


masalah jeragat di tangan hilang. 


krim firmax 3 hanya Rm 150 sebotol. sebotol boteh tahan selama 2 bulan. penggunaan pada waktu pagi dan petang. tiada kesan sampingan jika memakai lebih. 

jadilah pengedar bersama kami dan menjana pendapatan lumayan bersama firmax 3. hubungi 012-3969017 @ 017-3214917 untuk pembelian dan menjadi pengedar.

selepas menjadi pengedar, harga pembelian anda ialah Rm100 sebotol. 

temui kami di facebook : krim ajaib 786


Dapatkan krim ajaib 786 firmax 3

Hubungi :

012-3969017
017-3214917

BERITA / ARTIKEL

BERITA / ARTIKEL

WANITA DAN MASALAH TIROID





















TIROID adalah satu kelenjar yang terletak di bahagian hadapan leher dan menjaga beberapa fungsi utama badan. Penyakit tiroid boleh mempengaruhi hampir kesemua bahagian-bahagian badan dan juga merbahaya untuk kesihatan.

Penyakit tiroid lebih kerap berlaku di kalangan wanita berbanding lelaki. Penyakit ini juga boleh berlaku semasa dan selepas kehamilan. Rawatan untuk penyakit ini bagaimanapun selamat serta mudah.

* Kelenjar tiroid

Secara anatomi, kelenjar tiroid terbahagi dua, seperti rama-rama. Dua hormon dikeluarkan kelenjar ini iaitu hormon tiroksin (T4) dan juga triiodotiroksin (T3).

Hormon-hormon ini mengawal kadar perjalanan kebanyakan fungsi-fungsi badan yang dipanggil metabolisma.

Meningkatnya hormon-hormon ini bermakna metabolisma badan meningkat dan begitulah sebaliknya akan berlaku jika hormon terbabit dikurangkan.

Dengan metabolisma yang tinggi, anda mungkin berasa panas dan begitulah sebaliknya. Jadi kelenjar tiroid membantu fungsi badan anda berjalan pada kadar yang selamat dan berkesan.

Kawalan kelenjar ini dilakukan oleh kelenjar pituitari pada otak, melalui hormon perangsang tiroid.

Apabila hormon tiroid banyak, penyakit hipertiroidisma berlaku dan sekiranya hormonnya sedikit, penyakit hipotiroidisma pula berlaku.

* Diagnosis penyakit tiroid

Terdapat ujian, pemeriksaan dan juga rungutan tertentu yang boleh digunakan untuk diagnosis penyakit tiroid.

Anda juga mungkin akan menghidap penyakit-penyakit lain susulan daripada perjalanan fungsi kelenjar tiroid yang tidak teratur.

Leher perlu diperhatikan kerana kelenjar tiroid akan bergerak dengan tindakan menelan. Jika dipegang, boleh dirasai bentuk kelenjar dan juga pergerakannya dengan menelan.

Kulit dan mata juga boleh diperiksa di samping suhu badan serta berat badan boleh diamati untuk memastikan masalah kelenjar tiroid.



* Penyakit hipotiroidisma

Penyakit ini berlaku apabila kelenjar tiroid anda tidak berfungsi secara optimum sehinggakan hormon-hormon tidak dikeluarkan secukupnya.

Ubat yang dimakan untuk merawat fungsi tiroid yang berlebihan juga boleh menyebabkan penyakit hipotiroidisma.

Lazimnya, penyakit hipotiroidisma ini disebabkan oleh keradangan pada kelenjar tersebut, dipanggil tiroiditis.

Penyakit ini juga dikenali sebagai penyakit Hashimoto. Penyakit autoimun ini merangsang pertahanan badan supaya mengeluarkan antibodi terhadap kelenjar tiroid.

Akibatnya, otak mengeluarkan isyarat melalui hormon perangsang tiroid supaya kelenjar tiroid berkerja dengan lebih kuat.

Akibatnya, kelenjar tersebut membesar dan dipanggil sebagai goiter. Lama kelamaan, kelenjar tiroid tidak lagi dapat mengeluarkan hormon yang diperlukan oleh badan.

Cara pemakanan yang tidak betul juga boleh menyebabkan hipotiroidisma (rujuk pada intisari makanan yang mempunyai kandungan iodin).

Simptom hipotiroid dengan perlahan-lahan akan dirungutkan dan sebab itu juga anda mungkin tidak mempunyai rungutan berbulan-bulan dan juga mungkin bertahun-tahun lamanya walaupun menghidap penyakit hipotiroidisma.

Ujian paras darah hormon tiroid akan dilakukan untuk mengesahkan yang anda sememangnya menghidapi hipotiroidisma. Sekiranya paras hormon adalah normal, mungkin anda mempunyai penyakit-penyakit lain dan ujian lanjutan mungkin diperlukan.

Hormon tiroid akan diberikan kepada anda supaya paras hormon tiroid badan kembali normal dan terdapat kemungkinan anda terpaksa mengambil hormon ini selama-lamanya.

Hypothyroidism dan Hipertiroidisime adalah dua keadan utama yang mempengaruhi kelenjar tiroid dan adalah ganguan mana kelenjar tiroid tidak dapat menghasilkan jumlah hormon tiroid yang mencukupi.apabila kelenjar tiroid tidak aktif menyebabkan kadar metabolisme juga menurun , ini menyebabkan tenaga menurun ,peningkatan berat badan, obesity ,osteoporosis dan penyakit jantung

P/S FIRMAX3 - Setiap penyakit atau masalah kesihatan yang dialami oleh seseorang dalam tempoh yang lama menyebabkan sel tidak mampu melalui proces penyembuhan semulajadi dengan segera kerana metabolisme yang kurang aktif .FIRMAX3 mampu mencegah masalah tiroid kerana ia membantu meningkatkan kadar metabolisme .ini membolehkan peningkatan pengeluaran hormon tiroid dan mengaktifkan metabolisme dgn kaedah terapi sapuan dibawah leher



PEMASALAH HORMON DAN JERAWAT



















MASALAH JERAWAT

Punca masalah jerawat memang sentiasa dikaitkan dengan pelbagai elemen dan salah satu daripadanya ialah hormon yang dihasilkan oleh tubuh penghidap masalah jerawat itu sendiri. Walaupun jerawat bukanlah sejenis penyakit yang boleh membahayakan nyawa, tetapi untuk perkongsian kali ini, saya akan menerangkan kepada anda bagaimana hormon boleh menyebabkan berlakunya masalah jerawat ke atas anda. 
  Pertumbuhan jerawat pada kulit terutamanya di muka boleh menyebabkan penghidap menjadi kurang berkeyakinan dengan penampilan dirinya sendiri. Namun salah satu punca penyebab jerawat datangnya dari tubuh penghidap itu sendiri. Dan untuk pengetahuan anda, walaupun remaja yang selalu mengalami masalah hormon tidak stabil disebabkan proses tumbesaran, ketidakseimbangan hormon juga berlaku kepada orang dewasa.    
Secara umumnya, pertumbuhan jerawat berpunca daripada pengeluaran hormon androgen yang menstimulasikan kelenjar Sebaceous dan menyebabkan kelenjar tersebut membesar atau mengembang. Penghasilan hormon androgen menghasilkan sebum yang menjadikan kulit kita lembut dan kalis air. 
Dan menurut artikel-artikel lepas, sebum yang terkumpul dan tersumbat di dalam liang roma kulit akan dijangkiti bakteria dan sel kulit mati. Maksudnya, lebih banyak sebum yang dihasilkan oleh hormon androgen, lebih tinggi potensi untuk kulit seseorang itu ditumbuhi jerawat. 

  Apabila peningkatan pengeluaran hormon androgen berlaku, kelenjar Sebaceous dan lapisan kulit di dalam liang roma turut berubah. Remaja lelaki dan perempuan yang mengalami perubahan hormon juga akan berganti kulit dengan kerap sewaktu akil baligh. Dalam tempoh inilah kita kerap jumpa remaja yang mengalami masalah jerawat sama ada serius atau tidak.
   Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, bukan remaja sahaja yang mengalami masalah jerawat, orang dewasa juga mempunyai peluang untuk menghidap penyakit kulit berjerawat ini. Namun, bagi orang dewasa, masalah ketidakseimbangan hormon ini berlaku secara sementara dan tidak berlarutan dalam jangka masa yang lama tetapi masih berpotensi untuk terpaksa mendapatkan rawatan ke atas masalah jerawat tersebut.  
 Antara masalah lain yang turut menyebabkan ketidakseimbangan hormon kepada orang dewasa ialah: 
1. Pertumbuhan semula jerawat buat pertama kali setelah sekian lama kulit tidak berjerawat boleh disebabkan oleh PMS, Peri Menopause dan juga Menopause. 
2. Kelainan pengeluaran hormon dalam tempoh kehamilan atau sewaktu kitaran menstrual.
 3. PCOS ( Polycyctic Ovarian Syndrome ) dimana pesakit mengalami masalah petumbuhan atau keguguran rambut, kulit di sekeliling ketiak atau lipatan-lipatan kulit pada tubuh menjadi lebih gelap, dan kegemukan pada kawasan perut  Selain itu, ketidakseimbangan hormon juga dikaitkan dengan keadaan tekanan emosi dan psikologi yang kronik yang boleh dirawat dengan beberapa kaedah.

p/s
 FIRMAX3 formulasi sempuna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi terbaik .bintang baru dunia bio-perubatan yang lebih efectif dan berkesan .kandungan istemewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk menghindari jerawat dan kesihatan serta kehidupan yang sempurna .juga sebagai pencegah jangkitan ,menukar phytohormone,mengimbangi metabolisme ,antioksida dan merehatkan otot firmax3 juga membantu menghindarkan jerawat ,menghalus serta melembutkan kulit wajah selembut sutera.

TIDUR, HORMON DAN CANTIK


Picture
Kebaikan Tidur Yang Cukup

Tidur yang cukup amat penting kerana ia menenangkan fikiran ,merehatkan tubuh, mengembalikan ,semula tenaga serta semangat baru ,mengurangkan stres dan mengelakan sakit kepala.Lebih 30 juta individu diseluruh dunia mengalami masalah berkaitan tidur kesan kehidupan moden .   
Menurut Pengarah Sleep Disorder Centre St Boniface Hospital ,Reasearch Centre Univesity Of Manitoba Dr Meir Kryger ,gaya hidup mempengaruhi masa dan kualiti tidur seseorang .Tinjauan National Sleep Foundition Amerika Syarikat membuktikan kekurangan tidur dikalangan individu boleh membawa kepada kesan :- 
1. Penurunan pekerjaan 
2. Kemalangan 
3. Masalah emosi 
4. Stres 
5. Kemarahan melampau 
6. Masalah penyakit jantung ,Diabetes dan Obesiti 
7. Sel-sel otak mati 
8. Mengangu metabolisme dan hormon badan. 


Masalah Tidur, Hormon dan Kecantikan
Ketika tidur tubuh akan memusatkan sebahagian besar tenaga untuk proces penyerapan dan asimilasi zat makanan ,pembaharuan sel serta detoksifikasi .kekurangan masa tidur mengangu semua proces diatas dan metabolisme tubuh 
Sewaktu tidur berlangsung, aktivity hormon yang membolehkan sistem tubuh berkerja secara sinergi sehinga membuatkan tidur sangat bermanafat bagi penyembuhan dan keremajaan diri . 
  Hormon melatonin yang dikenali sebagai hormon tidur menghantar manusia kefasa tenang ,manakala hormon serotonin yang menyebabkan kemengantukan befungsi untuk melindungi sel-sel agar tidak dipengaruhi hormon kortisol yang menyebabkan stres .  
 Serotonin juga mampu meningkatkan sentiviti hormon insulin yang bertangungjawab mengawal gula dalam darah sekali gus mengawal diabetis ,obesiti ,ganguan ginjal dan jantung .  
 Human Growth Hormone yang lazimnya akan dikeluarkan sekitar jam dua hingga empat pagi memberikan sfek positif kepada individu berusia .kehadiran hormon ini berupaya mengantikan sel-sel kulit yang menua dan mengembalikan keremajaan kulit seterusnya menjadikan individu yang memiliki tidur berkualiti menjadi awet muda .   
Kualiti tidur juga memberi kesan kepada keadan mental dan psikologi kita .Dr Sean Drummond dari Univestity Of California menjelaskan tidur yang membantu daya pemikiran yang lebih baik ,daya kemampuan kognitif ditingkatkan ,menyembuhkan serta mempertahankan kesihatan dan mengekalkan awet muda . 
P/s FIRMAX3 sebagai penstabil hormon yang sempurna dengan formulasi terbaik dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi  yang terbaik. bintang baru dunia kecantikan dan bio-perubatan .Dengan hanya satu sentuhan terapi hormon akan membuatkan anda lebih tenang ,mendapatkan tidur yang berkualiti disampaing mengekalkan kejelitaan dan keremajaan kulit untuk kehidupan yang lebih sempurna.


MASALAH RESDUNG


Picture

Tanda Tanda Resdung- Selalu bersin diwaktu pagi .
Hidung selalu tersumbat.
Rasa gatal disekeliling muka dan hidung.
- Rasa kahak yang banyak dikerongkong .

 MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT . Lebih kurang macam itulah kata-kata yang selalu kita dengar.

RESDUNG !!!
(sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki
beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif.

Apa dia punca resdung ni??

Alahan. Iaitu terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu.

Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara didalam hidung akanmembengkak. Seterusnya, ia menyebabkan pergerakan udara tak dapat dikeluarkan.

Kalau udara tu tak dapat keluar, ia pastinya akan terkumpul kat dalam tu. Kesannya, kulat akan tumbuh dan kawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak. Anda yang pernah mengalaminya pasti tahu tahap kesakitannya .  Lebih parah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. Akibatnya, anda boleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak.

Tapi, resdung ni tak berjangkit kat orang lain atau diwarisi oleh keturunannya.

P/S FIRMAX3 Membantu melancarkan peredaran darah diwajah , membantu mengurangkan alahan .Bahan aktifnya bertindak sebagai pencegah jangkitan dan anti fungus .   Rawatan : sapu sedikit firmax3 dititik akupuncture disebelah hidung ,buat sedikit urutan dgn kaedah memusing

Dalam beberapa minit akan rasa perubahan ,ruang hidung akan merasa lega dan penafasan menjadi lebih baik .Merasakan seperti udara yang masuk dengan sepenuhnya .Dalam beberapa hari bersin ,rasa gatal ,kahak ,dan hidung tersunbat akan hilang .

FIRMAX3 Dengan formulasi sempurna diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik ,bintang baru dunia perubatan yang lebih afectif dan berkesan .juga sebagai pencegah jangkitan ,menukar phythormone ,mengimbangi metabolisme ,antioksida dan merehatkan otot .



HORMON DAN KEJELITAAN

Picture
Tahukah anda hormon estrogen yang dihasikan oleh tubuh badan wanita fountain of youth? Sewaktu proses berlakunya haid terjadi penghasilan hormon yang sangat penting.hormon ini ialah hormon utama yang menentukan pembentukan seks atau jantina seorang individu yakni hormon estrogen.

Estrogen merupakan satu-satunya hormon yang penting dan berkuasa. Sekiranya ia tinggi didlm badan manusia maka ciri-ciri wanita akan lebih menonjol.Estrogen melahirkan sifat kewanitaan lebih menyerlah ,dan ia membentuk tubuh badan wanita mempunyai bentuk badan yang indah dan hormon ini juga yang menyebabkan datang haid setiap bulan. Wanita yang kekurangan hormon estrogen akan mula mengalami simtom kekedutan dan kekeringan dipermukaan kulit .

Kekurangan Hormon Estrogen Menyebabkan :

1. Kekeringan dibahagian faraj dan kesakitan sewaktu bersama
    suami
2. Hot-flashes yakni perpeluhan dan rasa panas tampa sebab
    walaupun ditempat sejuk .
3. Kehilangan rasa ingin bersama ( dingin ).
4. Kekenduran buah dada .
5. Kekenduran kulit .
6. Perubahan mood dan perasaan murung.
7. Oseoporosis
8. Peningkatan kolestrol dalam darah .

P/S fIRMAX3 menstabikan hormon dan meningkatkan metabolisme serta membantu membetulkan semula kitaran haid yang tidak teratur .Setelah hormone stabil dan haid kembali teratur ,hormone estrogen yang dirembeskan kembali dalam keadaan optimum dalam badan .Kesannya kesuburan meningkat ,kulit semakin cantik ,jeragat hilang ,tubuh badan semakin cantik untuk mereka yang mementingkan kecantikan dan ingin mengekalkan kejelitaan semulajadi .mood yang lebih baik membuatkan anda lebih gembira dan kehidupan yang lebih baik .

MASALAH FIBROID 

Picture
FIBRIOD

 Fibriod adalah sejenis ketumbuhan yg berasal dari tisu rahim .Apabila ia membesar ,fibroid boleh memberikan pelbagai masalah kepada wanita ,seperti menghimpit pundi kencing ,haid yg banyak ,sakit semasa haid dan sakit semasa bersama dan sebagainya .Ia tumbuh sehingga sebesar biji bola tapi ia bukan sejenis kanser .

 Ada yg mengatakan bahawa ketumbuhan fibroid ini sering berlaku dikalangan wanita yg tidak berkahwin atau lambat berkahwin dan juga yg berkahwin tetapi sukar mengandung dan beranak .Sering dijumpai fibroid dikalangan wanita yg mengalami masalah ketidaksuburan atau kemandulan .
Disamping ketumbuhan fibroid mereka juga menghidap penyakit endometriosis ,iaitu sejenis penyakit dimana darah kotor melimpah kebelakng rahim menyebabkan berbagai-bagai masalah pada saluran peranakan ,kilang telur dan persekitaran rahim .

FIBRIOD AKIBAT KETIDAKSEIMBANGAN HORMON

 Ada yg mengatakan bahawa ketumbuhan fibriod adalah akibat daripada ketidakseimbangan dalam hormon wanita .Perlu diberitahu disini bahawa wanita mempunyai dua jenis hormon iaitu estrogen dan progestron. 
Biasanya estrogen meningkat naik sejurus haid dan paras progestron pula meningkat selepas telur dikeluarkan, iaitu dua minggu selepas keluar haid sehingga tempoh haid akan datang.Oleh itu ,keadaan yg tidak seimbang ,khususnya jika berlaku terlalu banyak estrogen dan tidak mencukupi progestron dalam badan seseorang ,boleh menimbulkan berbagai-bagai masalah seperti pendarahan yg tidak tentu masa ,ketumbuhan fibroid pada rahim serta keadaan ketidaksuburan atau kemandulan .

APAKAH GEJALA-GEJALA FIBROID

kebanyakan wanita tidak mengetahui mereka mempunyai fibroid kerana ia jarang memberika masalah tetapi sekiranya ia terlalu besar dan berada pada ruang saluran ,pesakit akan mengalami :
 . Sakit semasa haid ( segugut )
 . Sakit belakang
 . Haid yang banyak
 . Sembelit
 . Kencing yang kerap
 . keguguran yang kerap
 . Sukar mengandung

FIBROID DIRAWAT SECARA PEMBEDAHAN

Sekiranya anda memang memerlukan rawatan terdapat dua jenis pembedahan yang disarankan ,Satu dinamakan myomectomy dimana ketumbuhan itu sahaja akan dibedah dan dibuang oleh doktor .Manakala hysterectomy pula adalah pembedahan membuang kesemua rahim dan selalunya dibuat kepada wanita yang hampir mencapai  usia menopos dan mereka yang tidak lagi mahukan anak .

KEJELITAAN DIPENGARUHI OLEH HORMON

Kejelitaan dan fungsi seksual lebih dipengaruhi hormon estrogen yg dikeluarkan oleh kilang ovari .Biasanya dlm pembedahan hysterektomi ,kedua-dua kilang ovari akan dikekalkan ,walaupun wanita itu telah melebihi umur 40 thn ,kerana kilang ini penting bagi mengekalkan kejelitaan ,sifat-sifat kewanitaan dan juga melindungi
kesihatan wanita tersebut .

P/S  FIRMAX3 adalah penemuan terbaru dalam dalam dunia kecantikan dan bio-perubatan yg dapat membantu penstabilan hormon dan dapat mencegah penyakit berkaitan hormon seperti fibroid ,haid tak teratur ,segugut ,masalah seksual ,cyst dan berkaitan masalah kesuburan serta masalah mendapatkan cahaya mata .Dengan sedikit sapuan dinadi tangan dan sapu diari-ari dibawah perut terbukti berkesan dalam merawat masalah dalaman wanita .kaedah terapi hormon dapat membantu wanita mengekalkan kejelitaan dan kesihatan .


MASALAH BERAT BADAN


Picture
MASALAH METABOLISME 
Ada org tetap kekal kurus walaupun makan banyak ,sebalikya ramai mengalami masaalah pertambahan berat badan meskipun hanya makan sekali sehari .org yg kekal kurus dikatakan mempunyai  kadar metabolisme tinggi dan proces pencernaan bagi mendapatkan tenaga berlaku dgn cepat ,manakala individu gemuk sebaliknya ,


Metabolisme adalah proces badan menukarkan kelori daripada makanan kepada tenaga .keperluan kalori badan atau tenaga setiap org berbeza2 mengikut gaya hidup masing2.contohnya lelaki dewasa yg aktif yg berusia antara 20-39 thn dgn berat 55 kg memerlukan 2,530 kalori sehari .jika anda tidak aktif keperluan tenaga harian adalah jauh lebih rendah .

METABOLISME MEMBABITKAN 3 PEKARA ASAS

1- Kadar metabolik asa yg merangkumi keperluan untuk membolehkan badan berfungsi dgn baik .biasanaya  setiap org               

    mengunakan sehingga 75% drp tenaga harian utk tugas ini .
2- Pencernaan dan penyerapan makanan .kira2 10% drp kalori harian digunakan utk tugas ini .
3- Aktiviti fizikal harian seperti bersenam pula akan membakar tenaga yg ada .berapa banyak tenaga dibakar bergantung kpd      

    tahap aktiviti yg dilakukan .


 FAKTOR2 YG AKAN MEMPERLAHANKAN METABOLISME

UMUR : Metabolisme akan menjadi perlahan dgb peningkatan umur pada kadar 5% slps 40 thn .apabila usia meningkat ,keanjalan otot juga merosot dan paras lemak badan meningkat .otot lebih aktif berbanding tisu lemak dan ini sebabnya apabila otot berkurang ,kadar metabolisme juga menurun.

JANTINA : Secara umumnya ,metabolisme lelaki lebih cepat berbanding wanita krna saiz bdn mereka lebih besar dan mempunyai kurang lemak


UNTUK PESANAN DAN PEMBELIAN HUBUNGI 0123969017

MASALAH HIPOTIROIDISME : Kelenjar tirod yg kurang aktif akan memperlahankan metabolisme dan masaalah ini boleh menyumbang kpd pertambahan berat badan .

GENETIK: Sesetengan org memang beruntung dilahirkan dgn kadar metabolisme cepat

 CARA MENINGKATKAN METABOLISME BADAN

1. MEMBINA OTOT - Badan kita sebenarnya berterusan membakar kelori semasa kita berehat.kadar metabolisme pada waktu berehat adalah lebih tinggi pd mereka yg lebih berotot.

2. BERSENAM - Bersenam tidak membina otot namum ia mampu meningikan kadar metabolisme selepas kita melakukanya

3. MINUM BANYAK AIR-Meminum banyak air dan memakan buah2an meningkatkan metabolisme badan ,badan kita memerlukan air untuk memproces kalori .

4. PEDASKAN MAKANAN .Makanan yg pedas mengandungi bahan kimia yg boleh meningkatkan kadar metabolisme

5. MAKAN LEBIH PROTIEN -Badan membakar kalori 2 kali ganda bagi menghadamkan protien berbanding lemak atau karbohidrat.

6. MINUM KOPI -tapi pastikan kopi yg tidak dicampur cream dan gula .


P/S Seperti yg anda lihat ,untuk meningkatkan kadar metabolisme ,memerlukan anda mengubah beberapa tabiat lama anda .mengabungkan terapi hormon dan metabolisme FIRMAX3 dgn hanya sapu di nadi tangan dan dibawah leher dapat memlancarkan perjalanan darah ,mengaktifkan semula kelenjar tirod serta membantu meningkatkan kadar metabolisme badan dgn serta merta .selepas sapuan anda akan rasa badan lebih mengeluarkan peluh menandakan metabolisma anda telah meningkat .dgn ramuan istemewa,formulation terbaik berserta  teknologi nano terbaru membakar lemak dgn pantas .yg mempunyai masaalah berat badan akan merasa penurunan berat badan mendadak dlm masa seminggu .

WANITA DAN MASALAH HORMON


Picture

Masaalah ketidakseimbangan hormon (imbalance hormone) ,menyebabkan berkurangnya gairah seksual , dan masalah rahim (reproduksi).  Masalah ini biasanya berlanjut pada masalah tiroid, ovary, prostat, uterus,fibroid, endrometritis, dan kanser rahim.

Tanda-tanda di tangan wanita yang mengalami permasalahan ketidak seimbangan hormon adalah :

  • Telapak tangan berwarna merah pucat, terdapat urat berwarna biru dan terlihat sangat ketara.
  • Telapak tangan licin/kesat dan kulit telapak tangan kering 
  • Terdapat tanda seperti bulan sabit terbalik hanya dikuku ibu jari menandakan hormon dalam keadaan seimbang.  Sebaliknya apabila tanda bulan sabit terbalik tersebut ada di semua kuku, atau ada di kuku-kuku yang lain selain ibu jari menandakan terdapat masalah ketidak seimbangan hormon. 

  • Jari kelingking membengkak menandakan berkurangnya kemampuan seks (lemah sahwat)
  • Jari kelingking bengkok (pada wanita) menandakan masalah kesuburan yang rendah

      Simptom (gejala) dari masalah ketidakseimbangan hormon akan menyebabkan kurang keinginan (gairah) seks, perasaan rendah diri, kemurungan dan stres berpanjangan.
 
p/s  FIRMAX3 sebagai penstabil hormon yg sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi terbaik ,merupakan bintang baru dlm bio perubatan yg lebih efetif dan berkesan .dgn terapi hormon mengunakan firmax3 ,sedikit urutan dinadi tangan berserta sedikit urutan di ari2 dibawah perut membantu pemulihan hormon dan meningkatkan metabolisma .dlm beberapa hari akan merasa kelainan dan perubahan ketara berbanding sebelumnya .
MUDAH DAN TERBUKTI BERKESAN .

JERAGAT DAN KULIT KUSAM


Picture

Penyakit kulit dan jeragat amat membimbangkan kepada kita khususnya wanita yang ingin mengekal kecantikan muka ,ketahui fakta tentang jeragat dan kulit . 
  • Sejenis penyakit kulit.
  • Umumnya terbahagi kepada tiga jenis iaitu seborrhoeic keratoses, melasme dan skin tag;
  • Seborrhoeic keratoses timbul seperti biji hitam atau tahi lalat hidup.
  • Melasme – tompok hitam atau kelabu leper di bawah lapisan kulit.
  • Skin Tag – Daging lebih berwarna coklat atau kelabu yang kebiasaannya ada pada ketiak dan leher.
  • Jeragat tidak berbahaya namun menyebabkan kulit muka individu kusam dan kotor.
  • Rawatan melalui pembedahan atau sapuan krim.
  • Individu berusia 40 tahun ke atas lebih tinggi risiko berjeragat. 

Penyebabnya: 

  1.  Ia disebabkan oleh pancaran UV matahari yang menjadikan kelebihan pigmen.
  2. Hormon yang tidak seimbang disebabkan mengandung atau menopaus.
  3.  Gelisah dan tidak cukup tidur.
  4. Menggunakan makeup yang tidak berkualiti dan bermutu rendah.
  5. Disebabkan oleh masalah pada limpa.

p/s  Mengunakan firmax3 membantu menyelesaikan masaalah jeragat dan kulit kusam telah terbukti mampu merawat             masaalah jeragat , kulit kusam dan menstabilkan hormon,dlm beberapa hari anda akan nampak kesan yg ketara .

UNTUK PESANAN DAN PEMBELIAN HUBUNGI 0123969017

Dapatkan krim ajaib 786 firmax 3

Hubungi :

012-3969017
017-3214917