Monday, 29 February 2016

PENGEDAR PRODUK RF3 WORLD MALAYSIA





HUBUNGI KAMI:



PENGEDAR PRODUK CERAHKAN KULIT,HILANGKAN JERAWAT,JERAGAT DAN BINTIK HITAM



https://plus.google.com/u/0/b/101079214403272280025/+RahsiajadicantikBlogspot/posts/p/pub





USAHAWAN RF3 WORLD MALAYSIA:



https://www.facebook.com/Revolusi-kecantikan-RF3-876175442407861/?ref=hl





KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3



https://www.facebook.com/krim786/





BLOG PENGEDAR PRODUK RF3 WORLD



http://revolusirf3.blogspot.my/





BLOG KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3



http://rahsiamerawatwajah.blogspot.my/





TIPS DAN PETUA KECANTIKAN



http://rahsiajadicantik.blogspot.my/





CHANNEL TELEGRAM PELUANG BISNES RF3 WORLD



https://telegram.me/RevolusikecantikanRF3





WHATAPPS/TELEGRAM

012-3969017

012-3969017

012-3969017


Monday, 22 February 2016

PENGEDAR PRODUK RF3 WORLD MALAYSIA





KAMI PENGEDAR PRODUK RF3 WORLD MALAYSIA 



RF3 World merupakan sebuah syarikat e-dagang baru yang sedang berkembang maju produk yang berkualiti untuk kecantikan serta menyediakan platform perniagaan bagi semua golongan. 



Syarikat yang baru sahaja ditubuhkan pada tahun 2013 mendapat sambutan ramai kerana menyediakan produk-produk yang berkualiti tinggi serta konsep perniagaan yang mudah dan memberi keuntungan yang lumayan serta terdiri daripada pasukan pengurusan yang berpengalaman dari pelbagai bidang.



RF3 World juga berkongsi menyediakan peluang perniagaan kepada semua golongan untuk menjadi usahawan bagi meningkatkan taraf hidup. 



Peluang perniagaan ini sangat mudah dan hanya memerlukan modal yang kecil dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda. 



Setelah 2 bulan memasuki pasaran, RF3 World telah berjaya melebarkan sayap perniagaan keseluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak. 



RF3 World juga bakal memasuki pasaran Indonesia dalam masa terdekat serta negara-negara Asean yang lain. Hasil gabungan produk yang hebat serta pengurusan yang cekap, pasaran RF3 World telah berkembang pesat dalam masa yang singkat.



WHATAPPS:



012-3969017

012-3969017

012-3969017



revolusirf3.blogspot.com


PETUA MINUM AIR SUAM UNTUK KESIHATAN







Petua-petua untuk diamalkan.

✓ Semut benci timun, letakkan kulit timun berdekatan dengan lubang atau sarang semut atau di mana terdapat banyak semut.

✓ Untuk mengilatkan cermin, cucilah dengan minuman Sprite.

✓ Untuk menanggalkan chewing gum yang melekat pada baju, masukkan baju tersebut ke dalam freezer dan simpan selama 1 jam.

✓ Untuk memutihkan baju putih, rendam dengan hirisan lemon selama 10 minit.

✓ Untuk rambut nampak berseri, bubuh 1 sudu teh cuka makan dan sapu rata di bahagian atas rambut, kemudian terus dibilas.

✓ Untuk membanyakkan jus lemon, rendamkan lemon di dalam air panas selama 1 jam.

✓ Untuk menghindarkan bau busuk pada sampah di dapur, letakan sekeping roti ketika kita memasak.

✓ Kalau baju terkena dawat, untuk menghilangkannya, sapu ubat gigi pada tempat yang terkena dawat itu dan biarkan ubat gigi tersebut hingga kering kemudian baru cuci.

✓ Untuk menghindarkan tikus, taburkan serbuk lada hitam di mana tikus selalu ada. Tikus akan lari dan bermain jauh da ri situ.

✓ Meminum air suam 1 atau 2 gelas sebelum tidur boleh mengurangkan 90% dari serangan jantung. Begitu juga bila bangun pagi.
Seperti yang kita maklum, air sangat penting pada sistem badan kita tapi kadang-kadang kita tidak ambil tau kenapa kita harus meminum air suam.
Meminum air pada masa yang sesuai dengan kadar maksimum yang diperlukan oleh tubuh manusia akan membawa kesan yang baik:

• Meminum 1 gelas air selepas bangun boleh mengaktifkan organ-organ dalaman.

• Meminum 1 gelas air 30 minit sebelum makan membantu penghadaman.

• Meminum 1 gelas air sebelum mandi boleh membantu mengurangkan tekanan darah.

• Meminum 1 gelas air sebelum tidur boleh menghindarkan stroke dan serangan jantung.

Rahsiajadicantik.blogspot.com

PENGEDAR KRIM ETRAPI HORMON FIRMAX 3:

012-3969017
012-3969017
012-3969017

TESTIMONI PRODUK PENSTABIL HORMON FIRMAX 3







Anda mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan HORMON dalaman tubuh badan anda seperti wajah BERJERAWAT,kitaran haid tidak teratur dan kulit wajah kelihatan KUSAM ?



Adakah anda ingin PUTIHKAN KULIT dan MENCERAHKAN WAJAH dengan cara yang SELAMAT tanpa perlu makan atau minum produk kesihatan yang membahayakan tubuh anda ?



MEMPERKENALKAN  KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 ! 





Krim FIRMAX-3 merupakan formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik. 



Menggunakan teknologi nano, krim ini Menyerap dan bertindak serta merta dan memberi kesan dengan cepat. 



Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkan seri wajah serta menghilangkan jerawat,berjeragat,kusam,wajah berparut dan nampak tidak licin serta kurang bermaya dan mengembalikan keyakinan diri anda dengan memiliki wajah yang lebih menawan dan licin.



KAMI PENGEDAR KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 MALAYSIA:



012-3969017

012-3969017

012-3969017



whatapps kami sekarang !


JUMLAH KALORI DALAM HIDANGAN RAKYAT MALAYSIA








Apa yang dimaksudkan dengan kalori?

Kalori sebenarnya ialah unit ukuran untuk tenaga.


Adakah benar atau mitos bahawa tubuh manusia memerlukan kalori?


BENAR. Tubuh badan manusia memerlukan kalori bagi menjana tenaga, namun masalah akan timbul jika kuantiti kalori yang diambil (apa yang anda makan) terlalu banyak dan tidak pula dibakar. Akhirnya, akan bertukar menjadi lemak yang tersimpan dalam badan. Inilah penyebab berat badan bertambah dan ianya bahaya untuk kesihatan.


Berapa banyak kalori yang perlu bagi setiap lelaki dan wanita dewasa dalam satu hari?

Menurut kajian pakar diet, jumlah yang diperlukan oleh lelaki dewasa adalah 2000 hingga 2500 kalori sehari. Manakala bagi wanita dewasa pula adalah 1600 hingga 2000 kalori sehari.


Apa akan terjadi andainya saya makan lebih daripada kuantiti yang disyorkan itu?

Ini penting untuk anda faham. Setiap 8000 kalori yang terkumpul dalam badan (tidak dibakar) akan menyebabkan berat badan naik sebanyak 1 kilogram.

PENGEDAR KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3




012-3969017

012-3969017

012-3969017

Sunday, 21 February 2016

PAYUDARA TEGANG DAN ANJAL DENGAN KRIM FIRMAX 3 ( TESTIMONI )







Hampir semua wanita yang sudah bersalin mengalami masalah buah dada atau payudada menjadi kendur dan tidak bermaya seperti dahulu lagi. Untuk mengatasi masalah ini, cuba lakukan salah satu petua di bawah.

1) Dapatkan beberapa helai daun sirih yang berdaun lebar dan berwarna hijau. Sapukan minyak kelapa (seelok-eloknya dibuat sendiri) pada daun sirih. Salaikan mengunakan api lilin dan tekapkan pada buah dada. Biarkan kering dan lakukan berulang kali. Menurut orang-orang tua, petua ini dipanggil 'Petua Sayang Suami'.

2) Kupas setengah biji labu dan kukus atau rebus sehingga menjadi lembik. Ramas labu tersebut ketika masih suam. Kemudian, sapukan pada seluruh buah dada lebih kurang 20 minit. Amalkan 2 kali seminggu.

3) Sapukan putih telur pada sekeliling buah dada dan biarkan kering semalaman. Amalkan 3 kali seminggu.

4) Amalkan meminum air didihan nasi sebelum tidur malam. 


InsyaAllah mujarab.

TESTIMONI TURUN BERAT BADAN DENGAN KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3









PENGALAMAN MILIKI PRODUK KECANTIKAN SENDIRI

BERI KELEBIHAN RODIAH PASARKAN PRODUK RF3




TEKS: NAIZATUL KHAIRIAH AHMAD



BUKAN mudah untuk seseorang pengusaha bisnes kecantikan menerima produk baharu disebabkan telah memiliki barisan produk kecantikan pelbagai jenama sedia ada yang dijual di spa masing-masing.



Begitu juga dengan pengusaha bisnes kecantikan yang memiliki produk jenamanya sendiri di samping mempunyai jumlah pengedar produknya yang ramai, sudah pasti tidak akan menerima sebarang produk lain apatah lagi untuk memasarkannya jauh sekali.



Namun berlainan pula bagi Rodiah Tok Kechil, 45, yang memiliki produk kecantikan jenamanya sendiri dilihat bersikap terbuka (open-minded) terhadap produk kecantikan yang baru muncul di pasaran.



Pengarah Urusan merangkap pengasas produk jenama sendiri, RIAS KOSMETIK, yang mesra dipanggil sebagai Kak Rodi memberitahu, beliau tidak mempunyai masalah untuk memasarkan produk jenama pengusaha lain asalkan produk itu berkualiti dan berkesan sungguhpun tidak banyak diiklankan di media-media cetak mahupun media elektronik.



“Sesetengah pengusaha yang sudah ada produk kecantikan sama ada produk jenama sendiri ataupun jenama orang lain yang dijual di salon-salon ataupun spa, dia tidak akan campur dengan produk lain disebabkan sudah fanatik dengan sesuatu produk,” jelas Kak Rodi ketika ditemui di kedai salun kecantikannya, Lot 02-22, Tingkat 2, Kompleks PKNS, Shah Alam, Selangor.



Nama Kak Rodi memang tidak asing lagi dalam industri kecantikan ekoran produk sendiri jenama RIAS dikenali di pasaran di samping cerita beliau mengusahakan perniagaan di bidang kecantikan sering tersiar banyak kali di dada akhbar dan majalah.



Dunia kecantikan sudah begitu sinonim dengan diri Kak Rodiah. Sejak dari zaman kanak-kanak lagi beliau suka dengan kecantikan. Beliau pernah bekerja di kilang serta salon kecantikan di samping melakukan rawatan kecantikan dari rumah ke rumah sebelum menubuhkan perniagaan kecantikan jenamanya sendiri pada tahun 2010.



Pengalaman bersandarkan kemahiran yang dimiliki selama 24 tahun dalam bidang perkhidmatan salun kecantikan sebenarnya telah memberi kelebihan pada kak Rodi untuk memasarkan produk RF3 World.



Dicungkil rahsia bagaimana boleh terlibat dengan RF3 World, Kak Rodi menjelaskan disebabkan produk yang unik dan tidak ada pada produk jenama beliau mendorong untuk memasarkan produk RF3 terutamanya Firmax-3.



“Saya minat dengan produk Firmax-3 disebabkan ia berkesan pada diri saya setelah memakainya. Tidak lama kemudian, cikgu Samsul Bahari yang saya kenali sejak tahun 1997 telah menghubungi saya.



“Dia kata, ‘Di, saya ada produk baru’. Saya tanya apa dia produk tu? Dia jawab, ‘nantilah tengok, kita jumpa dulu’. Apabila kami jumpa dan saya tengok produk tu, saya beritahu dia, ‘aku dah pakai dah produk ni. Kawan dah jual kat aku tiga bulan lepas’.



“Kebetulan pada waktu cikgu Samsul datang jumpa saya itu, produk Firmax-3 tu sudah kehabisan dipakai. Disebabkan produk itu bagus dan berkesan, maka saya memulakan langkah menjual Firmax-3 dengan tunjuk ajar daripada Cikgu Samsul,” ujar beliau mengimbas kembali penglibatan awal bersama RF3.



Kak Rodi menjelaskan, produk RF3 menjadi nilai tambah kepada produk jenamanya serta selaras dengan kemahiran yang dimiliki terutamanya dalam bidang urutan tradisional yang diwarisi daripada arwah nenek.



“Apabila saya memberi perkhidmatan mengurut, saya gunakan produk Firmax-3 sebagaimassage terapi hormon. Jadi tidak perlu memakai minyak urut lagi. Kerja saya menjadi lebih mudah berbanding menggunakan minyak urut. Biasanya saya mengurut mengambil masa dalam satu jam. Guna Firmax-3 dalam masa 20 minit sudah memadai.



“Selain urutan badan, Firmax-3 boleh digunakan untuk urutan menaikkan punggung, menegangkan payu dara dan urutan untuk menyelesaikan masalah perut buncit. Tetapi cara menggunakan Firmax-3 kena betul supaya ia betul-betul berkesan.



“Sungguhpun salun kecantikan saya sendiri ada menyediakan rawatan resdung, namun jika resdung seseorang itu teruk, saya sarankan pelanggan menggunakan Firmax-3 untuk melegakan masalah resdung,” jelas beliau .


PENGEDAR FIRMAX 3 MALAYSIA:

012-3969017
012-3969017
012-3969017

TESTIMONI KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 - RF3 MALAYSIA







Anda mempunyai MASALAH JERAWAT di Muka ?

Bagaimana Anda Mampu menghilangkan JERAWAT dan MELICINKAN Kembali Wajah Anda Dalam Masa 60 Hari TANPA Sebarang Kesan Sampingan?

anda juga ingin PUTIHKAN KULIT dan MENCERAHKAN WAJAH dengan cara yang SELAMAT tanpa perlu makan atau minum produk kesihatan yang membahayakan tubuh anda ?


anda mempunyai masalah JERAGAT dan BINTIK HITAM dan serius ingin menghilangkan kesan jeragat di wajah anda supaya anda wajah anda kelihatan LICIN , CERAH , PUTIH dan TIDAK KUSAM?

Usah buang masa dan duit beribu ringgit lagi untuk mencari-cari penawar dan produk yang mahal untuk menghilangkan masalah tersebut. Belum tentu ubat-ubat yang terdapat di pasaran tersebut benar-benar berkesan dan tiada side effect.

Mari saya bongkarkan satu produk ajaib yang membuatkan anda mampu mengatasi masalah kulit anda. Semuanya bakal didedahkan dalam laman web ini

http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p/buat-anda-yang-mengal…

http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p/buat-anda-yang-mengal…

http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p/buat-anda-yang-mengal…

GUNAKAN KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 :

Kelebihan krim terapi hormon FIRMAX 3

1.Mengimbangi hormon badan.
2.Menegang dan menaikkan payudara
3.Menambah kadar metabolisma
4.Mengurangkan dagu dua
5.Mengurangkan kendur bawah lengan
6.Menegangkan perut dan membentuk pinggang
7.Menghilangkan simptom menopause
8.Mengurangkan kedut
9.Mengurangkan stress dan sakit kepala
10.Mengawal hormon thyroxin
11.Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan
12.Membentuk paha dan punggung
13.Menghilangkan sakit gigi
14.Mengetatkan faraj
15.Membantu masalah resdung
16.Meningkatkan selera seks

BELI SEKARANG !

012-3969017
012-3969017
012-3969017

CARA KEMPISKAN PERUT BUNCIT DENGAN MUDAH









CARA KEMPISKAN PERUT DENGAN MUDAH!

Ramai diantara wanita mengalami masalah perut buncit selepas bersalin mahupun belum pernah bersalin !! Disini saya kongsikan cara yang sangat mudah untuk mendapatkan body idaman wanita.

1. ASAM JAWA + AIR PANAS:

Ambil sedikit asam jawa dan rendamkan dalam segelas air panas. Biarkan semalaman. Esok paginya minum air rendaman asam jawa seeloknya jadikan rutin setiap pagi!

2. ALOEVERA + AIR ASAM JAWA :

Ambil sedikit daun lida buaya. Masukkan ke dalam periuk tambahkan dengan air asam jawa. Didihkan air tersebut dengan api yang kecil sehingga pekat. Tutup api biarkan air didihan menjadi 'suam' lumurkan bahagian yang na dikempiskan

3. LIMAU PURUT + KAPUR SIREH :

Perah air limau ke dalam piring campurkan dengan kapur sireh kacau sampai sebati. Lumurkan ramuan ke ats perut dan pakai bengkung! lakukan setiap malam.

rahsiajadicantik.blogspot.com

SELAMAT MENCUBA !!

PETUA HILANGKAN BAU BADAN DENGAN LIMAU KASTURI





Petua atasi bau badan : 


Limau kasturi 

Bangun pagi you sental seluruh badan U dengan limau tersebut yang telah di potong. 

Gosok terutama di celah celah ketiak , bahagian2 lipatan . Kemudian mandi seperti biasa . 

Tak perlu bilas menggunakan sabun ye . Masalah bau badan anda akan berkurang . 

kulit badan anda juga akan lebih lembut . Gosok di kulit kepala juga dpt mengurangkan kegatalan kulit kepala akibat kelemumur. 

Saturday, 20 February 2016

SENAMAN HARIMAU UNTUK KUATKAN ZAKAR DAN MELANCARKAN PEREDARAN DARAH







Senaman harimau ini bertujuan untuk menguatkan tenaga batin untuk lelaki. Sesuai bagi mereka yang ada masalah premature ejaculation, juga bagi mereka yang ingin merasa lebih nikmat dalam hubungan seksual. 


Tetapi tidak semestinya untuk mereka yang sudah berkahwin. Bagi yang belum berkahwin, ianya membantu dalam meningkatkan peredaran darah. Senaman ini dimuatkan dalam buku Permata Yang Hilang.

jom kita tengok video ini

Semoga ada manfaatnya.

Senaman HARIMAU untuk lelaki

8 SENAMAN HARIMAU UNTUK TENAGA BATIN


Senaman harimau ini bertujuan untuk menguatkan tenaga batin untuk lelaki. Sesuai bagi mereka yang ada masalah premature ejaculation, juga bagi mereka yang ingin merasa lebih nikmat dalam hubungan seksual. 

Tetapi tidak semestinya untuk mereka yang sudah berkahwin. Bagi yang belum berkahwin, ianya membantu dalam meningkatkan peredaran darah. Senaman ini dimuatkan dalam buku Permata Yang Hilang.

Semoga ada manfaatnya.




Padi Bukit


1. Duduk bersila dengan menegakkan tulang belakang
2. Tangan diletakkan di atas lutut
3. Tarik nafas sedalam yang mungkin
4. Tahan selama 6 saat
5. Hembus perlahan-lahan
6. Semasa menghembus nafas, perut hendaklah dikempiskan
7. Ulang sehingga 3 kali

Gerakan ini meningkatkan kekuatan otot belakang dan menguatkan stamina ketika di ranjang.



Nafas Pertapa

1. Duduk dengan keadaan merapatkan tapak kaki
2. Tarik kaki rapat ke arah badan
3. Tegakkan belakang
4. Tarik nafas sehingga penuh dengan perlahan
5. Semasa menarik nafas, tekan lutut sehingga mencecah lantai (setakat mampu)
6. Tahan sehingga 6 saat
7. Hembus nafas perlahan-lahan
8. Ulang sebanyak 3 kali

Gerakan ini membantu zakar untuk kekal tegang dengan melancarkan peredaran darah di bahagian peha.






Rentak Urutan

1. Dari kedudukan sebelum ini, tarik nafas perlahan-lahan
2. Urut bahagian tepi peha dengan ibu jari, urutan berakhir di hujung batang zakar

Gerakan ini bertujuan untuk mengalir darah ke zakar.





Tarik Sepadan

1. Duduk bersila dengan tapak kaki dirapatkan
2. Kedua tangan memegang ibu jari kaki kanan dan kiri
3. Tarik nafas perlahan-lahan dan tarik ibu jari kaki itu ke arah badan
4. Cuba pastikan lutut mencecah lantai
5. Lepaskan nafas dan kembali ke posisi awal

Gerakan ini membantu meningkatkan kemampuan bahagian-bahagian yang membantu dalam aktiviti seksual.



Rentak Lentang

1. Dari posisi sebelum ini, turunkan badan sehingga ke lantai
2. Tangan masih memegang ibu jari
3. Kembali ke posisi asal

Gerakan ini menguatkan otot peha, belakang dan pinggang. Ia dapat mengubati lemah tenaga batin.







Tepis Jengking

1. Duduk bersila
2. Tegakkan belakang
3. Depakan tangan itu separas bahu ke kanan
4. Bawa tangan ke hadapan sambil menarik nafas
5. Tukar tangan kiri
6. Ulang sebanyak 3 kali
7. Setelah habis gerakan hembus nafas

Gerakan ini membantu dalam meningkat stamina seksual.



Matahari Naik

1. Duduk bersila dan tegakkan belakang
2. Bermula dengan tangan di belakang pinggang
3. Tekan pinggang dengan bantuan tangan
4. Tarik nafas dan tahan
5. Bawa tangan ke hadapan dan ke atas sehingga lurus di atas kepala
6. Hembuskan nafas

Gerakan ini membantu menguatkan otot-otot bahagian rusuk, tengkuk dan leher.






Lenjang Gajah

1. Duduk dengan meluruskan kaki kanan dan melipatkan kaki kiri
2. Tegakkan belakang
3. Tarik nafas perlahan-lahan
4. Letak tangan kanan atas lutut kiri
5. Capai ibu jari kaki yang lurus dengan tangan satu lagi
6. Hembus nafas
7. Ulang 7 kali
8. Ulang dengan menukar kaki

Gerakan ini memulihkan tenaga batin.


khasiat cuka epal




KEBAIKAN DAN KHASIAT CUKA :

Sabda Rasulullah SAW : “Sebaik-baik hidangan makanan ialah KHAL (CUKA). Ya Allah berkatilah pada KHAL. Sesungguhnya KHAL adalah makanan nabi-nabi terdahulu sebelum daku dan janganlah terputus bekalan KHAL dalam sesuatu rumah.” Hadis Riwayat Muslim dan Ibn Majah.

Maksud hadis Nabi di atas perihal KHAL adalah Cuka Kurma. Walaubagaimana pun cuka epal juga berkhasiat.


Senarai khasiat cuka epal dan madu adalah seperti dibawah:

1. Meningkatkan metabolisma badan, memecahkan lemak, membuang selulit serta membantu menurunkan berat badan.

2. Melancarkan perjalanan darah dan mengimbangi kolesterol dalam darah.

3. Menguatkan tenaga dalaman, meningkatkan stamina badan dan mengurangkan kepenatan selepas bersenam.

4. Meningkatkan kecergasan, daya ingatan, emosi, kreativiti, hafalan dan kepintaran anak-anak.

5. Membantu pemasalah pencernaan dengan membunuh parasit di dalam perut, membuang toksid serta melawaskan usus besar dan kecil.

6. Juga berfungsi sebagai: Anti-alergik, Anti-septik, Anti-anemia, Anti-ulcer.

7. Membantu menghilangkan jerawat kerana fungsi sebagai anti bakteria, mengimbangi pH kulit dan menyerap lebihan minyak.

8. Walau bersifat asid, tetapi dapat mengalkalikan badan, sesuai untuk penghidap gastrik.

9. Meningkatkan metabolisme di bahagian tubuh tertentu dan meningkatkan sistem imun badan.

10. Menyingkirkan air berlebihan dan bahan buangan (Pemparitan Limfatik)

11. Melambatkan proses penuaan dengan melembapkan dan mengencangkan kulit.

12. Mengawal tekanan darah tinggi dan gout serta meredakan sakit dan sengal sendi.

13. Membersihkan buah pinggang.

14. Mengandungi anti-oksidan yang mampu menurunkan risiko masalah jantung dan pengelak barah.

15. Meningkatkan kesihatan membran paru-paru.

16. Meningkatkan kesihatan tulang dgn menambah bahan kimis (boron) padas mineral tulang.

17. Membantu kesihatan sistem kardiovaskular dgn mengekalkan tahap kolesterol darah.

18. Menghilangkan stress dan membantu tidur yang nyenyak.

19. Menghilangkan sakit tekak, batuk, athma dan resdung.

20. Memberi kesan baik pada rambut kerana mengimbagi pH level dan membunuh bakteria. Membantu masalah rambut gugur dan kelemumur


Cara Penggunaan: 

1) Campur dengan segelas air suam / diminum sejam sebelum makan apa2 @ ketika bangun tidur.

2) Campur dengan segelas air suam / plus madu dan diminum sejam sebelum makan apa2 @ ketika bangun tidur. 

3) 2 sudu besar cuka epal + 1 sudu pati delima + segelas air (amalkan sebelum makan pagi, tgh hari, malam)

Thursday, 18 February 2016

PELUANG PERNIAGAAN USAHAWAN PRODUK KECANTIKAN RF3WORLD







RAMAI manusia dalam keadaan senyap menghadapi tekanan dari akibat masalah kewangan. Pendapatan bulanan yang diperolehi hanya mampu “Menampung Hidup’ sahaja dan bukannya boleh mengubah kehidupan.



Setiap orang mempunyai matlamat untuk memiliki rumah sendiri yang selesa dengan kapasiti keperluan keluarga di samping ingin memiliki simpanan wang yang mencukupi bagi menghadapi masa depan yang tidak menentu. 



Tetapi semua matlamat itu tidak mudah dicapai jika hanya bergantung pada pekerjaan makan gaji sahaja. 



Justeru, RF3 World menyediakan satu peluang untuk anda mencapai matlamat kebebasan kewangan dan mengubah kehidupan.



1.Peluang untuk semua golongan



Tidak kira siapapun anda atau latar belakang anda, peluang RF3 adalah untuk semua golongan.





2.Produk yang unik



RF3 menyediakan produk yang sangt unik untuk anda menjana pendapatan dengan memulakan langkah sebagai pengedar.



3.Potensi pasaran



Potensi pasaran RF3 terlalu luas kerana syarikat RF3 World merupakan perintis pengeluaran produk terapi hormon pelbagai guna di samping produk-produk unik yang lain. Peluang untuk anda meneroka pasaran tanpa batasan melalui ‘networking’.





4.Pelan pemasaran jangka panjang



Rancangan perniagaan RF3 adalah untuk membantu ahli-ahli menikmati pendapatan dalam jangka yang panjang. RF3 menyediakan pelan yang adil, praktikal serta mudah dicapai tanpa ada tekanan.





5.Peluang meningkatkan diri



RF3 menyediakan peluang untuk anda meningkatkan pembangunan diri dengan mempelajari pelbagai kemahiran membina perniagaan dari bawah, kemahiran komunikasi, kemahiran jualan dan pemasaran, kemahiran memimpin organisasi dan juga kemahiran melatih serta membimbing orang lain menjadi usahawan.





Permulaan langkah



Sebagai memulakan langkah bersama RF3, anda kena tentukan berapa pendapatan yang anda inginkan setiap bulan. Cuba mencapainya mengikut matlamat anda. Belajar daripada pemimpin yang telah berjaya membina pendapatan cemerlang dalam RF3.





MENGAPA RF3 WORLD?



RF3 World menyediakan platform terbaik untuk anda meningkatkan pendapatan berganda melalui perniagaan yang MUDAH. Ianya satu perniagaan yang boleh dilakukan oleh sesiapa juga.



Produk UNIK, berkualiti tinggi, dan lain dari yang lain membolehkan anda MENGUBAH KEHIDUPAN melalui perniagaan RF3 World. Kami mahu berkongsi peluang, pengalaman dan pengetahuan bersama 



MAKLUMAT LANJUT:



http://revolusirf3.blogspot.my/p/pelu...

http://revolusirf3.blogspot.my/p/pelu...

http://revolusirf3.blogspot.my/p/pelu...





whatapps : 



012-3969017

012-3969017

012-3969017

Cara menghilangkan Jerawat,Jeragat dan Bintik hitam







Anda mempunyai MASALAH JERAWAT di Muka ?



Bagaimana Anda Mampu menghilangkan JERAWAT dan MELICINKAN Kembali Wajah Anda Dalam Masa 60 Hari TANPA Sebarang Kesan Sampingan?



anda juga ingin PUTIHKAN KULIT dan MENCERAHKAN WAJAH dengan cara yang SELAMAT tanpa perlu makan atau minum produk kesihatan yang membahayakan tubuh anda ?



anda mempunyai masalah JERAGAT dan BINTIK HITAM dan serius ingin menghilangkan kesan jeragat di wajah anda supaya anda wajah anda kelihatan LICIN , CERAH , PUTIH dan TIDAK KUSAM?



Usah buang masa dan duit beribu ringgit lagi untuk mencari-cari penawar dan produk yang mahal untuk menghilangkan masalah tersebut. Belum tentu ubat-ubat yang terdapat di pasaran tersebut benar-benar berkesan dan tiada side effect. 



Mari saya bongkarkan satu produk ajaib yang membuatkan anda mampu mengatasi masalah kulit anda. Semuanya bakal didedahkan dalam laman web ini



http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...



http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...



http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...



GUNAKAN KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 :



Kelebihan krim terapi hormon ‪FIRMAX 3



1.Mengimbangi hormon badan.

2.Menegang dan menaikkan payudara

3.Menambah kadar metabolisma

4.Mengurangkan dagu dua

5.Mengurangkan kendur bawah lengan

6.Menegangkan perut dan membentuk pinggang

7.Menghilangkan simptom menopause

8.Mengurangkan kedut

9.Mengurangkan stress dan sakit kepala

10.Mengawal hormon thyroxin

11.Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan

12.Membentuk paha dan punggung

13.Menghilangkan sakit gigi

14.Mengetatkan faraj

15.Membantu masalah resdung

16.Meningkatkan selera seks



BELI SEKARANG !



012-3969017

012-3969017

012-3969017

Kuruskan Badan Dengan ‘Infused Water’ atau air detox







8 resepi turunkan berat badan dengan air detox



KEBAIKAN AIR DETOKS



• Meningkatkan keberkesanan sistem penghadaman.

• Bantu kita buang air dengan lebih kerap serta mengelakkan sembelit.

• Meningkatkan tenaga

• Meningkatkan kadar serapan vitamin dan nutrien

• Meningkatkan fokus

• Permulaan yang baik untuk kurus

• Mengurangkan risiko barah usus

• Mengekalkan keseimbangan pH dalam darah

• Meningkatkan kesihatan badan secara keseluruhan





CARA MEMBUAT AIR DETOKS



1. Potong bahan-bahan mengikut citarasa

2. Letakkan potongan tersebut di bahagian jar, kemudian tambahkan ais di atas potongan bahan tersebut.

3. Masukkan air sehingga penuh 1 liter dan tutup.

4. Biarkan semalaman sehingga bahan sebati dalam peti ais.





8 Resipi Mudah Untuk Detoks





1. OREN + LEMON + HALIA



Buah oren membantu dalam peredaran darah yang sihat. Lemon pula membantu dalam pencernaan (menyegarkan nafas), dan halia bagus untuk sistem imun.







2. TIMUN, RASPBERI DAN ANGGUR



Timun adalah penghidratan dan menyingkirkan toksin. Raspberi pula mempunyai ciri-ciri anti-radang, dan kandungan anggur melawan kanser dan pembersihan kompaun.







3. RHUBARB, EPAL DAN KULIT KAYU MANIS



Rhubarb mengandungi vitamin K untuk membantu pembekuan darah dan epal mengekalkan kesihatan tulang dan tisu badan. Kayu manis pula merupakan salah satu herba berkesan sebagai penggalak metabolisme badan.



4. STRAWBERI + LIMAU



Strawberi penuh dengan anti-oksidan dan limau pula sangat baik sebagai senjata anti penuaan kerana sifat pemulihan untuk rambut, kulit dan kuku.





5. NANAS + DAUN PUDINA



Nanas merupakan bahan anti-radang yang membantu melegakan sakit sendi dan arthritis, dan daun pudina menyokong sistem penghadaman dengan mengaktifkan kelenjar air liur dan enzim pencernaan.





6. TEH HIJAU + DAUN PUDINA + LIMAU



Ia bagus untuk membakar lemak, penghadaman, sakit kepala dan menghilangkan bau mulut.





7. STRAWBERI + KIWI



Bagus untuk kardiovaskular, perlindungan usus dan kitaran gula darah.





8. TIMUN+ LIMAU + LEMON



Sesuai bagi mengawal nasfu makan, penghidratan, elak perut kembung dan kekal kurus.



rahsiajadicantik.blogspot.com

rahsiajadicantik.blogspot.com

rahsiajadicantik.blogspot.com

7 SEBAB KENAPA BERAT ANDA TAK TURUN WALAUPUN BERSENAM





ANDA SELALU BERSENAM TAPI BERAT TAK TURUN JUGAK?



7 SEBAB KENAPA BERAT ANDA TAK TURUN 



1. Sarapan anda tidak sihat :



Sesetengah biskut dan milo bukan contoh sarapan sihat. Biskut mengandungi lemak dan gula yg tinggi 



2. Tidak minum banyak air :



 Anda kurang makan dan juga kurang minum air masak. 



3. Minum Diet Soda, Limau Suam :



Ternyata minuman ini masih mengandungi Gula.



4. Bersenam dengan perut kosong :



Badan perlukan nutrisi dari makanan utk membakar kalori. 



5. Makan makanan tinggi kalori selepas bersenam :



Anda merasa terlalu lapar selepas bersenam dan menggunakan alasan sudah bersenam untuk makan apa saja. Sedangkan senaman hanya bakar 350kalori. Anda makan 700kalori.



6. Stress :



Bila stress badan kita tidak akan bakar lemak . Dan kita lebih cenderung untuk makan lebih banyak. 



7. Tidak makan nasi :



Anda menggantikan nasi dgn kuew tiaw, mee,  maggi, roti, kerepek, biskut yg jauh lebih tinggi kandungan kalori dan lemak.



TIPS DAN PETUA KECANTIKAN



rahsiajadicantik.blogspot.com

rahsiajadicantik.blogspot.com

rahsiajadicantik.blogspot.com

rahsiajadicantik.blogspot.com


PRODUK CERAHKAN KULIT,HILANGKAN JERAWAT,JERAGAT DAN BINTIK HITAM DI WAJAH.







Anda mempunyai MASALAH JERAWAT di Muka ?


Bagaimana Anda Mampu menghilangkan JERAWAT dan MELICINKAN Kembali Wajah Anda Dalam Masa 60 Hari TANPA Sebarang Kesan Sampingan?


anda juga ingin PUTIHKAN KULIT dan MENCERAHKAN WAJAH dengan cara yang SELAMAT tanpa perlu makan atau minum produk kesihatan yang membahayakan tubuh anda ?


anda mempunyai masalah JERAGAT dan BINTIK HITAM dan serius ingin menghilangkan kesan jeragat di wajah anda supaya anda wajah anda kelihatan LICIN , CERAH , PUTIH dan TIDAK KUSAM?


Usah buang masa dan duit beribu ringgit lagi untuk mencari-cari penawar dan produk yang mahal untuk menghilangkan masalah tersebut. Belum tentu ubat-ubat yang terdapat di pasaran tersebut benar-benar berkesan dan tiada side effect.


Mari saya bongkarkan satu produk ajaib yang membuatkan anda mampu mengatasi masalah kulit anda. Semuanya bakal didedahkan dalam laman web ini


http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...…


http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...…

http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...…


GUNAKAN KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 :


Kelebihan krim terapi hormon FIRMAX 3


1.Mengimbangi hormon badan.

2.Menegang dan menaikkan payudara

3.Menambah kadar metabolisma

4.Mengurangkan dagu dua

5.Mengurangkan kendur bawah lengan

6.Menegangkan perut dan membentuk pinggang

7.Menghilangkan simptom menopause

8.Mengurangkan kedut

9.Mengurangkan stress dan sakit kepala

10.Mengawal hormon thyroxin

11.Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan

12.Membentuk paha dan punggung

13.Menghilangkan sakit gigi

14.Mengetatkan faraj

15.Membantu masalah resdung

16.Meningkatkan selera seks




BELI SEKARANG !

012-3969017

012-3969017

012-3969017

KRIM TERAPI HORMON UNTUK PERAWATAN WAJAH - Mencantikkan wajah.





Anda mempunyai MASALAH JERAWAT di Muka ?


Bagaimana Anda Mampu menghilangkan JERAWAT dan MELICINKAN Kembali Wajah Anda Dalam Masa 60 Hari TANPA Sebarang Kesan Sampingan?


anda juga ingin PUTIHKAN KULIT dan MENCERAHKAN WAJAH dengan cara yang SELAMAT tanpa perlu makan atau minum produk kesihatan yang membahayakan tubuh anda ?


anda mempunyai masalah JERAGAT dan BINTIK HITAM dan serius ingin menghilangkan kesan jeragat di wajah anda supaya anda wajah anda kelihatan LICIN , CERAH , PUTIH dan TIDAK KUSAM?


Usah buang masa dan duit beribu ringgit lagi untuk mencari-cari penawar dan produk yang mahal untuk menghilangkan masalah tersebut. Belum tentu ubat-ubat yang terdapat di pasaran tersebut benar-benar berkesan dan tiada side effect.


Mari saya bongkarkan satu produk ajaib yang membuatkan anda mampu mengatasi masalah kulit anda. Semuanya bakal didedahkan dalam laman web ini


http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...…


http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...…

http://rahsiajadicantik.blogspot.my/p...…


GUNAKAN KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 :


Kelebihan krim terapi hormon FIRMAX 3


1.Mengimbangi hormon badan.

2.Menegang dan menaikkan payudara

3.Menambah kadar metabolisma

4.Mengurangkan dagu dua

5.Mengurangkan kendur bawah lengan

6.Menegangkan perut dan membentuk pinggang

7.Menghilangkan simptom menopause

8.Mengurangkan kedut

9.Mengurangkan stress dan sakit kepala

10.Mengawal hormon thyroxin

11.Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan

12.Membentuk paha dan punggung

13.Menghilangkan sakit gigi

14.Mengetatkan faraj

15.Membantu masalah resdung

16.Meningkatkan selera seks




BELI SEKARANG !

012-3969017

012-3969017

012-3969017